Monday 26 February 2018

අද දවසේ ගොඩක් ඔයා ගැන මතක් උනේ මේ දේ මටත් නොදැනී සිද්ද වෙච්ච නිසා වෙන්න ඇති.

කමක් නැහැ. ඒක කරන්න උනාට. මම ඔයා මාව අයින් කලා අමාරු තීරණයක් වෙන්න ඇති. එත් මම අදත් ඇවිත් බැලුව. කමක් නැහැ. හැම පොරොන්දුවම තියෙන්නේ නැහැ. මම තමා රිද්දුවේ. මම දන්නවා. මේකේ ඔයාට මාව නොදක ඉන්න තියෙන එකම විදිය මේක තමා. මම අදත් ගොඩක් අමාරුවෙන් ඔයාගේ ඔෆිස් එක ලඟට ඇවිත් ගියා. මම ඔයාගේ පාටි එකේ ෆොටෝ බැලුවා. ඒවා හොඳයි. එහෙම තමා. අද එන ගමනුත් මම ලොකු කල්පනාවක ආවේ. කමක් නැහැ. ඔබේ නමට ගී ලියවේවි. මාව අමතක කරන පාරේ යන්න. මටනම් අමතක වෙච්ච දෙයක් නැහැ.එත් මම වගේ ආදරේ කරපු අයට රිද්දපු මිනිස්සුන්ට එහෙම වෙන්න ඕන. ඔයාගේ ප්‍රොෆයිල් එකේ මුරුගයෙක් එක්ක කුමරියෙක් ඉන්න පින්තුරයක් තියෙනවා. මම ඒ සතා වෙන්න ඕන. මම එහෙම වෙන්න ඇති. හැබැයි වෙන් උනත් පය 24 ම මට මතක් වෙනවා. ඇස්දෙකේ කදුළු පුරෝපුව තවම මතක් වෙනවා. මමයි එහෙම කදුළු දුන්නේ. දැන් ඒවා මේ විදයට ටික ටික මම වෙතම එයි. ඔයා කවදද මාව අයින් කලේ? පාටියේ ෆොටෝ මම බැලුව. එක්කෝ ඊට දවස් කීපයකට පස්සේ ඔයා මම පෙනෙන්න හිටපු අන්තිම තැනිනුත් විසි කරලා. ඒක කමක් නැහැ.දුකයි හැබැයි සාදාරනයි.විස්වාස කරන එකක් නැහැ. මම දැනගෙන හිටියේ නැහැ මම අයින් කරලා කියල. අනේ මගේ අම්මා පල්ල මම එදා ඒ පින්තුර බලල හිතුව මට තවම ඔයා බලන්න හරි පුළුවන් නේද කියල. මම අද කොළඹ ඇවිත් ඔෆිස් එක ලගටත් ඇවිත් ගියා හැමදේම මතකයි. මම ඒ අවිදිත්දිත් දැනගෙන හිටියේ නැහැ මාව ෆේස් බුක් එකෙනුත් පන්නල කියල.බත්තරමුල්ලේ ලොටරි කඩයකින් ටිකට් එකක් ගත්ත. එකත් අදමයි ගත්තේ. ඔයාගේ නමේ මුල් අකුරු වලින් තමා එක ගන්න බැලුවේ. මුල නමේ අකුරු ලැබුනේ නැහැ. බොරුනම් බලන්න ෆොටෝ එක පහල ඇති. ඉතින් හොඳින් ඉන්න. අලුත් කෙනෙක් හම්බ වෙයි. මාව මතක නෙවේ උන්නදකියන කියන එකත් අමතක කරන්න.කමක් නැහැ.ඇස්වල කදුළු පුරෝපුවට මට මේවා පාඩම්.මේක මම පැණි රහක් වගේ විදින්නම්.කමක් නැහැ දුක කොහොම වින්දත් කවුරු වින්දත් දුක. මම ආදරේ කරපු විදිය වැරදි ඇති. එත්....වෛරත් කරන්න. මම ඒවා දැනගෙන හිටිය. දුකින් ඉන්න එපා බබා. සතෙක් විදියට උනත් හැමතැනම මම ඉඳීවි. මාව බ්ලොක් කරලත් දැම්මේ නැත්තේ ඇයි? අපි මේ ආත්මේ නැතත් වෙන ආත්මෙක හරි හමු වෙයි. අද මට නින්දක් නැහැ. එත් කමක් නැහැ.ටිකට් එකේ දිනේ බලන්න බොරුනම්. මිනිස්සුන්ට මොනවහරි වෙනකොට ඒක දැනෙනවා වගේ. මටත් මොකක් හරි අද හිතුන.ඔයාගේ නම ඇතුලෙ අද මම වාසනාව හෙව්වා එකයි ඔයාගේ නමින් ලොතරැයිය ගත්තේ.ගෙදර අවම දැක්ක එකෙන් ටිකක් දුක හිතුන. පුළුවන් නම් අදම බ්ලොක් කරලත් දාන්න.

No comments:

Post a Comment