Saturday 13 January 2018

සසර ණයකරුවා

දිනපොතක් මම කවදාවත් ලියල නැහැ. හැබැයි මම බ්ලොග් එකක් ලියනවා. අද පුදුම දවසක් පැය 24 බලල බලල හවස නරක දෙයක්. එකත් පුදුමයි බන අහගෙන වැරදි පාරේ මොලේ අව්ල් වෙනකන්. හැමදාම වගේ. මගේ යාළුවා කියනවා සංසාරේ කියන්නේ අපි අපේ බැඳීම්වල ගනු දෙනු ඉවර කිරීම කියල. ඒ කියන්නේ මුගලන් මහා රහතන් වහන්සේ අම්ම තාත්තට ඇඟ කුඩු වෙනකන් ගහපු එකේ ගනු දෙනුව ඉවර උනේ මුගලන් මහා රහතන් වහන්සේ අපවත් වෙනකන් ගුටි කලා. අපි අතරෙත් ගනුදෙනුවක්ද? මොනවා උනත් මොකක් උනත් මම ඒක අසාවෙන් ගෙවනවා වැඩියෙනුත් ගෙවන්න කැමති. ගනුදෙනුවක්මද අපිත් විසඳුවේ? ඒ කියන්නේ මට රිදිලා. රිදවපු කෙනා ඔයාද? එක ගෙවුණු හැටිද මේ? හ්ම්ම් කමක් නැහැ. හැබැයි ඒ කියන්නේ අපි ආදරේ වගේම වයිරයෙනුත් ඉන්න ඕනද? මම එහෙම ඉන්නේ නැහැ. හැබැයි ගනු දෙනුවනම් මම අපහු හමු වෙන්නම්. දන්නේ නැහැ මම කොහොම ඒක කරයිද කියල. බන වැඩසටහනේ කියනවා හේතු පලය අනුව හැමදේම උනා කියල. ඒත මම කොච්චර රිද්දුවද? ගනුදෙනුවනම් එකත් මම ගෙවන්න ඕනේ . අපි හමුවෙයි. හේතු පලේ හරි මම දන්නවා විස්වාසෙකුත් තියෙනවා. එකට ඉන්න බැරි උනත් උඹව අමතක නොවෙන හේතුවකුත් මට තිබිල. මගෙන් පලිගත්තත් අපි අයේ හමු විය යුතුමයි ඒ භාවයේ.මම ඉන්නම් ඒ කාලේ රිදවන්න අවසරයි. මම නය ගෙවන්නම්. මගේ ක්‍රමයයි වැරදි. නැවත අපි හමු වේවි සත්තයි. මීට සංසාරගත ඔබේ නය කරුවා.

No comments:

Post a Comment