Tuesday 27 March 2018

හොඳින් ඉන්න

මට දැන් ඔයාව පෙනෙන්නේ නැහැ. එත් ලගදි ඔයා ගිය මගුල් ගෙදරක ෆොටෝ එකක ඔයාව ඉන්නවා දැක්ක.
දැන් මම අමාරුවෙන් එහෙම හොය හොයා ඔයා දිහා බලන්නේ. එහෙම බලන වෙලාවක අයේ දැක්ක පහුගිය ලඟම දවසක දාලා තිබුන ෆොටෝ කොමෙන්ට් එකක්. මම හැමදේම සුරා කාපු කෙනෙක් එකේ විදියට. මුරුගයෙක් නම් (මම දන්නවා මම මුරුගය කියල) මුරුග වැඩ කරලා වාසි අරන් හිතේ අමාරුවෙන් ඉන්නේ මම වෙන්න ඇති. මම ලංනොවී දුරස් උනේ මට වෙන කරගන්නම දෙයක් නැති තැන. එත් ආදරේටත් අගුලක් දාන්න පුළුවන් උනානම් බබා මම ඔයා කව්ද කියලවත් දන්නෙවත් නැති නන්නාදුනන මිනිස්සු. ඔයා මට වෛර කරයි අනිවාර්යෙන්ම අමතක කරයි. එත් මම මේවා ඔක්කොම හිතේ දරාගෙන ඉන්නවා. මම නරක වෙන්න ඇති එත් හෘද සාක්කියක් නැතිද මට? මට දුක දැන්නෙන්නේ නැද්ද? ඔයා මට ගහන ලේබලේ කමක් නැහැ. මමනේ සමු දුන්නේ. එත් තවම වේදනා වින්දිනවානම් ඒ ගොඩේ මමත් ඉන්නවා. ඔයා හිතුවේ ඔයාට විතරයි දුක කියල. මමත් ඉන්නේ දුකකින් තමා. ඒ චෝදනාව දකින දකින හැම සැරේම මම දුක් වෙනවා නෙවේ. මම ඉන්නේ දුකෙන්. මම මේ ගමන යන්නේ ගොඩක් දුකෙන්. මම ලබන ආත්මේ හරි අනේ මට හමුවේව කියනකොට මම ලගින් ඉන්නවත් කවුරුත් නැහැ. ඔයා මාව පෙනෙන මානෙත් අතහැරලා ගියා. බබා ඔයා කවදාහරි රටත් අතැරලා යයි. එහෙමනේ? මම කවදාවත් ඩිලීට් නොකරයි කිව්වා එත් එහෙම උනා. වෙන මොනවද කැඩෙන්න තියෙනේ? අනේ කමක් නැහැ මගේ හිත කඩන්න. කමක් නැහැ. ඊළගට වෙන කොහාට හරි යයි. මම මගේ ලෝකේ දුකෙන් ඉන්නම්. මම නම් මේලෝකේ කොහේ හරි ඉන්නවා. අමතක වෙන්නේ නැහැ. මම මට දැනුන විදිය(අපි කතා කරන්න පටන් ගත්ත දවසේ ඉඳල) මම මේකේ ලියන්නේ නැහැ. මම එකත් මාර්කෙට් කරගත්ත කෙනෙක් කියයි. මම මේකේ ලියලතියන්නේ බබා කවදාහරි දවසක වැරදිලා හරි ඔයා කිව්වොත් උඹ හරි සනීපෙට සැප වින්ද කියල අනේ මම මේකවත් අඩුම ගානේ පෙන්වන්නම්. මම දන්නවා ඔයා සමහර වෙලාවට මම ඉස්සර වේදනාවෙන් රණ්ඩු කරනකොට ඒවා දැනෙන්නේ නැහැ වගේ හිටිය. මම ඒ දුකට පත් උනේ බොරුවට නෙවේ. වෙන් උනත් මම මෘගය උනත් මමත් ආදරේ කරපු මෘගයෙක්. මම හැමදාම ඉන්නම් මගේ හිතේ තියෙන වේදනාවෙන්. දඩුවමක් ඒක මටම.(අපෝ නැහැ මට ඊට වැඩිය විඳවන්න ඕන) මම වේදනා විඳින්න බයවත් නෙවේ. ඔයා කවදාහරි මාව සදහටම අමතක කලත් මම ඉඳීවි මෙහෙම. කිසිම වෙනසක් වෙන්නේ නැහැ. හැබැයි මම සතුටින් ඉන්න කෙනෙක්ව මගේ ජීවිතෙන් පැන්නුව කියන එක සැර වැඩි නැද්ද? කමක් නැහැ මම ඒවා වින්දවන්නම්. මම සතුටෙන් ඉන්නේ කියල මාව හංවඩු ගහන්න එපා අනේ කරුණා කරලා. මම ආදරේ දැනගෙන හිටියේ නැහැ කියලත් අපහාස කරන්න. මම දන්නවා වේදනාවට පිලුතුරක් ගන්න ඔයා හැමදේම කියයි. සාදාරනයි එක අතකින්. හැම පොරොන්දුවම කලා පෙන්වයි. අසාදරණද? නැහැ. එහෙම කරන්න. මම බාරගන්නම්. මමත් මගේ කැක්කුම කවුරුත් නැති අහන්න කෙනෙක් නැති තැන්වලට ගිහින් මුමුණනවා කෑගහනව. කමක් නැහැ. හොඳින් ඉන්න බබා.

No comments:

Post a Comment