Thursday 19 April 2018

ඔයා කුරුණෑගල ආවද අවුරුද්දට?

බබා ඔයා කුරුණෑගල එන්න ඇති නේද? මතකද පහුගිය අවුරුද්දේ අවුරුදු දවස් කීපය? ඔයයි අම්මයි ත්‍රිවිල් එකක කුරුණෑගල ගියේ. බබා මතකද ඔයා ඇඳල හිටිය රෝසපාට ඇඳුම?(ඒක අපි දෙන්නම තමා ගිහින් ගත්තේ. මතකද? මගේ ජිවිතේ ලස්සනම කාලයක් බබා.) එක දිගට දිගේ හරිම ලස්සනයි. මම කිව්වා බලන්න ලස්සන වගේම වැදගත් කම කියල. අපි රණ්ඩුත් උනා. මට ඒවා ඔක්කොම මතකයි. ඔයාට මාව අමතක උනා කියල මම තරහ වෙන්නේ නැහැ බබා. මට දුකයි. අදරේටම ආදරේ කරපු නිසා වෙන්න ඇති මට හැමදේම වැරදුනේ. එත් මම ඔයාට ආදරේ කරපු එක කරන එක වරදක්ද? ලෝකෙම මට බනිවි. මම ඔයාට සමහර වෙලාවට බැන්නේ ආදරේට බබා. දෙවියන් පල්ලා මම කවදාවත් වෙඉරයෙන් ඔයාට බන්නේ නැහැ. ආදරේට. මම දුරස් උනෙත් වරදක් උනාට. මගේ හිතට අවා ඔයාව ලං කරගෙන මම ඔයාට ලෝකේ නැති දහදුක් දෙනවා කියල. බබා ඔයා මගේ කාර් එකේ දවසක් කඳුළු ඇස්වල පුරෝගෙන අඬනවා මට තවම මැවිලා පෙනෙනවා. මම මගේ ජීවිතේම දුකින් ඉන්නේ. හැමෝම හිතන්නේ මම ලොකු සතුටකින් කියල. බබා ඔයා එක්ක විනාඩියක් ඉඳල යන්න කොළඹ එන්න මම දවස් ගණන් වැඩ කරපු කාලේ ගොඩක් ලස්සනයි. අපිට ඒ කලේ කොච්චර ලස්සනද? ඔයා ඒවා අමතක කරන්න ඇති. ඔව් බබා ඔයා හරි. මටවත් මගේ වටිනා කමක් පෙනෙන්නේ නැහැ. ඉතින් ඔයාව රිද්දවපු මම ගැන මතක තියාගන්න ඕනද? ඕනවෙන එකක් නැහැ. මම ජීවිතේම පොරොන්දු වෙනවා. අයේ කවදාහරි කොහේ ලෝකේ හරි අපි මේ අපේ අඳුරුම කාලේ අමතක කරලා ඉපදේවා කියල. ඔයා උදේක නැගිටිනකොට මම ඔයාගේ ඔලුව අතගගා ඉඳීවි. ඔයාගේ කෙස් වලු අතරෙන් හුස්ම ගනීවි. එත් මේ ජිවිතේ මම මෘගයෙක්. මම හැමතැනම හැමදාම මට පුළුවන් විදියට ඔයා දිහා බලන් ඉන්නවා. කවදාහරි මේවා කියවන්න ලැබුනොත් දුක් වෙන්න දෙයක් මෙතන මම ලියල නැහැ. මම ගොඩක් වේදනාවෙන් හිටිය විතරයි. එත් ඒවත් මගේ වරදම කියල මට තේරුණා. එත් මේ ඉන්න එකත් ඉන්න හේතුවක් ඔයා. දුක් වෙන්න එපා.

No comments:

Post a Comment