Tuesday 24 April 2018

මතක සුවඳ

මම ඔයාගෙන් ඈත් උනත් මට ඔයාව මතක් වෙනවා හැම වෙලාවේම. හැමදාම උදේ පාන්දර. මතකද අපේ ගූඩ් මොර්නින්ග් මැසේජ් එක? ඒවගේම අපි උදේ හයයි හතළිහේ ඉඳල අට වෙනකන්ම කොච්චර හිනා උනාද? සතුටු උනාද? අපහු උදේ නමයට හෝ නමයි පහලවට. අපහු 12 හෝ 12.30 ඉඳල එක වෙනකන්. මම කොච්චර ඇවටිලි කලාද ඉස්සර ඔයා වෙලාවට එන්නේ නැහැ කියල. ඒවා කිව්වේ නිකන්මද? මට ඔයා එන්න පරක්කු වෙනකොට පිස්සු හැදෙන්න පටන්ගත්තේ ඇයි? ඔයා සමහර වෙලාවට මාව මුලින්කාලේ කොන් කලා වගෙත් කලා. මම එනකන් බලන් ඉන්නේ ආදරෙන්. ඔයා ඕනවට එපාවට මට උත්තර දුන්නේ. මම තරහින් කැගැහුව. බැන්න. තරහට නෙවේ. ඔයා ගලක් වගේ හිටිය. ගැහැණු ළමයින්ගේ හැටි එහෙම වෙන්න ඇති. මම කියන එක තේරෙන්නේ නැහැ වගේ හිටිය. තේරුම් නොගෙන හිටිය. මම ඒවා ඉවසුව. ඉවසුව. කෑගැහුවා, බැන්න, දුක් වින්ද, තරහ ගත්ත නිදි නැතුව හිටිය. මම තරම් ඔයා වෙනුවෙන් නිදි මරපු කෙනෙක් ඉන්නවනම් පෙන්වන්න. ඔයාව බලන්න විනාඩියක් එන්නත් මම ගොඩක් වැඩ කලා. මතකද මට ඔලුව කැක්කුමක් හැදුනා නිදි මදි නිසා? ඒක තවමත් මට ටිකක් තියෙනවා. මම එකට අසයි. මට එක නිසා අතීතය මතක් වෙනවා. මට ඒක නිසා ඒ ලස්සන කාලය අපහු මැවෙනවා. මම කොච්චර පැනඩෝල් බිව්වද? වෙලාවකට පුදුම හිතෙනවා. වේදනාව නවත්ත ගන්න මම කරපුව. බබා ඔයා එක්ක කවදාවත් මම තරහ නැහැ. හැබැයි සමහර ඔයා රිද්දවපු තැන් වල මම අසරණ වෙලා පිස්සෙක් වගේ මම බිව්වා. ඔයා වෙනුවෙන් වැඩියෙන්ම බොන්න ඇත්තෙත් මම තමා. එත් ඒ එකක්වත් වෛරෙකින් කරපුව නෙවේ. මම කොහොමද ඔයාට වෛර බදින්නේ? අනික වැරදි ඔක්කොමත් මගේ අතේ. මම දන්නවා මට ආදරේ හිතුන එක වැරදි. එත් ආදරේ මම කරපු වරදක්ම විතරද? පස්සේ අපහු මතකද තුනයි තිහට අපි අයේ කතා කරනවා. අපහු හතරට. හතරට කිව්වට හතරයි හයට වගේ. ඔයා සමහර කරපු හිතුවක්කාර වැඩ වලට බබා මගේ බඩෙයි අගෙයි මාළු නැටුවා. එත් මම ඒවා ඔක්කොම අමතක කලා. සමාව දුන්න, ඔයාට ඒවායේදී රිද්දුවේ නැහැ. හැබැයි මම මගේ වේදනාව කෑගහල කිව්වා. තෙරුම් ගත්ත කියල හිතනවා. එත් මගේ ජීවිතේට වෛරකරලා නැහැ ඔයාට. ඇත්තමයි. අපි වෙන්වෙන දවස වෙනකන්ම මට හැමදේම මතකයි. හැමදේම රත්තරන් වගේ වටිනවා. අපි බලපු පලවෙනි ෆිල්ම් එක මතකද? අපි කොච්චරනම් ලස්සනද ඒ කාලේ? මම අයේ කොයි ලෝකෙක හරි හමුවයි හොඳ මිනිහෙක් වෙලා. දැනට මම එහෙම නැහැ. ඔයා ඉස්සර වගේ නෙවේ. මගේ සහෝදරියන්ගේ ෆොටෝ එකකටවත් දැන් ලයික් දාන්නේ නැහැ. කමක් නැහැ. පුලුවන්නම් මගේ නරක කමට මට විතරක් දඩුවම් කරන්න. මම හැමදාම කොහේ හරි ඉඳල ඔයාව බලන් ඉන්නවා බබා. මම හැමතැනම ඉන්නවා. හැමතැනම ඉන්න හැමතනමදීම තියෙන දේවල් ටිකයි තියෙන්නේ. මම හිතන්නේ මෘගයෙක්ගේ හමක්, ශරීරයක් ඇතුලේ හිටියත් මම එහෙම දෙයක් කියල. ලගදිත් ඔයාගේ ඔෆිස් බිල්ඩිමට ඇවිත් ගියා. අපේ මතක සුවද ඒ හැමතැනම දැනුන. හොඳින් ඉන්න බබා.

No comments:

Post a Comment