Monday 26 November 2018

4.30pm

බබා මම හිතනවා ඔයා හොදින් කියල. දැන් ඔයා මම අමතක කරන-
මාවතේ ගොඩක් දුර ගිහින් නේද? අමතක කරන්න යම් යම් අලුත් හේතුත් ඇති.
මම තරහ නැහැ හැබැයි. මාව අමතක කරන්න ලේසි උනාද අමතක උනාද?
ලේසියෙන් අමතක කරන්න ඕන උනත් මම දන්නවා ඔයා අමාරුවෙන් අමතක කරන්න-
ඇත්තේ කියල . මම ඔයාව කවදාවත් අමතක කරන්නේ නැහැ බබා. අමතක කරන්නත් බැහැ.
අමතක කරන්නෙත් නැහැ. හැමදාම මගේ හිතේ ඔයාට තියෙන තැන එහෙම්මම තියේවි මුළු ජිවිත-
කාලේ පුරාවටම. මම අර්ත්මර්ථකාමී වෙන්න ඇති. එහෙම කිව්වත් මම තරහ නැහැ.
ඒ හැම විදියටම මම ඉන්නේ ඔයාට ආදරේ කරන්න. මට ආදරේ දැනුන එක වරදක් ද බබා?
මේ ලඟදි දවසක මම ඔයා එක්ක කතා කර කර ගිය පාරක ආයෙත් ගියා. මම ඒ පාරේ-
ගොඩක් වාරයක් විදුලි වේගෙන් ගිහින් ඇති මිනිස්සු වෙනුවෙන්. එකත් එහෙම කරන්න කියල-
ඔයා මට කිව්වා මතකයි මම මෙහෙට එන්න ලං වෙලා දුකෙන් ඉන්නකොට. මම ඒ හැමදේම-
ඔයාව මතක් කරගෙන අදත් කරනවා. පිනක් වෙනවනම් ඔයාට ඒවා අයිති වෙයි. මමත් එහෙම පතනවා.
මේ වෙලාවේ ඔයා ගෙවල් පැත්තට යනවා ඇති. ඉතින් හොඳින් ඉන්න බබා. තෙරුවන් සරණයි.

No comments:

Post a Comment