Tuesday 6 November 2018

a little before the lunch.

මට ඔයාව පෙනෙන්නත් නැහැ. ඇහෙන්නෙත් නැහැ. මම ඔයාට කරදර-
කරන්න එන්නේ නැහැ. මම ඔයාව නිතර මතක් කරන්නම්. ඇස් වහගෙන ඔයාව-
හිතින්ම මැවෙනවා. ඉතින් මම තරහවක් නැහැ බබා. මම හිතනවා අපි කවදාහරි ආයෙත් හමුවේවි කියල.
බයවෙන්න එපා මම ඔයාට වචනෙකින්වත් බාදාවක් කරන්නේ නැහැ. මම කවදාවත් ඔයාට නරකක්-
කරන්න හිතුවෙත් නැහැ එහෙම හැදුවෙත් නැහැ බබා. සමහර විට ඔයාට වෙච්ච නරක දේ මම වෙන්න ඇති.
කොහොම උනත් මම ඔයාට ආදරේ කලා බබා. හැමදාටම කරනවා. මම දන්නේ නැහැ එත් මට ඒක නවත්වන්න ඕනත් නැහැ.
ආදරේ නවත්තවන්න පුළුවන් දෙයක්ද? අපිට අමාරුම කාලයක් වෙන්න ඇති. එත් හොඳ කාලෙකුත් තියේවි.
මට ඔයාව අමතක වෙන්නෙත් නැහැ අමතක කරන්නෙත් නැහැ. මම හැමදාම ඔයාව හිතේ තියාගෙන ඉන්නම්.
නිතිපතාම ආදරේ තියේවි. මට පෙනෙන්නේ ඇහෙන්නේ නැති උනා නැති කලා කියල මම තරහ නැහැ.
මාව බ්ලොක් කරපු එක සාදාරනයි. සමහර විට ඔයාට මේ වෙනකොට හිතන්න වෙන දෙයක් තියෙන්නත් පුළුවන්.
එහෙම හේතුවක් වෙන කෙනෙක් ඔයාට හිටියත් මම තරහ නැහැ. මට කියන්න ඕන මම ඔයාට ගොඩක් ආදරේ කලා-
ඒවගේම හැමදාම කරාවි කියල. මම දන්නේ නැහැ මට මේක ඔයාට පෙන්වන්න පුළුවන් වෙයිද කියලවත්. එත් මගේ-
හිතේ තිබුන දේ මේ ලෝකේ තියේවි. අද ඔයා ලන්ච් එකට එන්න ටික වෙලාවකට ඉස්සරවෙලා මේක ලියන්නේ.
මම කවදාහරි ඔයාට බැනල තියෙනවනම් ඒ ආදරේට මිසක් මගේ තරහකට නෙවේ බබා. සමාවෙන්න. අම්මත් හොඳින් කියල මම හිතනවා. එයාව හොඳින් බලනවනේ ඔයා. ආයෙත් මම ලියන්නම්.
ඉතින් හොඳින් ඉන්න.

No comments:

Post a Comment