Friday 2 November 2018

wish

ඔයා හොඳින් කියල හිතනවා බබා. ඔයා අද වැඩට යන්න ඇති.
මේ වෙලාව ඉතින් අපි කතාකරන වෙලාවක් ඉස්සරනම්. මතකද?
මගදී අම්ම එකපාරටම ගෙදර ඇවිත් කියනවා දැන් ඔය ෆෝන් එක අල්ලාගෙන හිටිය-
ඇති කියල. එතන ඉඳන් ඉතින් වීඩියෝ කෝල් නැහැ. චැට්.
මට හැමදෙයක්ම මතකයි. මතකද මම ඉස්සර උදේ වැඩට එනකොට ඔයා
උදේ හත වෙනකොටත් කෝල් එකක් හෝ මැසේජ් එකක් දානවා.
සමහර දේවලට මට තරහ ගියා. සමහර මගේ යාළුවොත් සම්බන්ද වෙන ප්‍රශ්න වලදී.
ඒ වෛරයකට නෙවේ බබා ආදරේටම තමා. ඔයා කතා නොකලාම,
පරක්කු උනාම මට පිස්සු හැදුනේ නිකන්ම නෙවේ. ඒක හේතුවක් කියල-
දන්නෙත් මමම තමා. කැමතිනම් කැමති තරම් බනින්න. මම තරහක් නැහැ.
වැරදි මගේ අතේ කියල නොදැන නෙවේ. එකේ වේදනාව මට තියෙනවා.
මම ඔයාට නරක කරන්න හිතන් හිටියේ නැහැ. හැබැයි දැන් මට ඔයාව පෙනෙන්නේවත් නැහැ.
එකට කමක් නැහැ. කියන්න ඕන උනේ මට ඔයාව නිතර මතක් වෙනවා කියල.
හොඳින් ඉන්න බබා.

No comments:

Post a Comment