Thursday 22 November 2018

nothing is easy

බබා කීපයක් ලියන්න බැරි උනේ ඉන්ටෙර්නෙට් නැතුව.
මට නිතරම ඔයාව මතක් වෙනවා. අමතක වෙලා නැහැ ඔයා මාව අමතක කලත්.
ඔයාට මාව අමතක කරන්න අමාරු වෙන්න ඇති. මම දන්නවා මට දැනුන ඔයාගේ කඳුළු.
ඔයාව නොදැනෙන මනුස්සයෙක් නෙවේ මම. මම දන්නවා මගේ කොච්චර වැරදිද කියල.
එත් මට ඔයාට ආදරේ කරන්න අයිතියක් නැතිද? ආදරේ හිතුන එක වැරදිද බබා?
අමාරුවෙන් හෝ ලෙසියන් ඔයාට මාව අමතක වෙලා ගියත් මට ඔයාව අමතක වෙන්නෙත් නැහැ-
අමතක කරන්නෙත් නැහැ. මම නපුරෙක්ම මෘගයෙක්ම විතරනම් මම මෙච්චර ඔයාව මතක් කර කර-
මෙහෙම ලියාවිද අවුරුද්දක් තිස්සෙම? ඔයාට දුක් දෙන්න මට බැරි උනා බබා. මම දන්නවා දුක් නොදී ඉන්න-
ගත්ත තිරනෙත් දුකක්ම උනා. අපිට හැමදාම වරදින එකක් නැහැ. මට නිතර හිතෙනවා අපි නිකන්ම හමු වෙලා නෙවේ-
කියල. අපි හමුවෙන්න ගොඩක් ඉතිහාසයක් ඇති. හිතල බලන්න. මම ආයෙත් කාලෙක මිට වඩා හොඳ කෙනෙක් වෙලා-
ඔයාව හොයාවි. මම දන්නේ නැහැ මම දීපු දුක් වලට මට කොයි විදියට දඬුවම් දෙයිද ඔයා. කොයි විදියට ස්වභාව දර්මයෙන්ම-
දඬුවම් වේවිද කියල. ඒ කොහොම උනත් මම සියවාරයක් නෙවේ දහස් වාරයක් උනත් ඔයාව හොයාගෙන එන්නම්.
නැවතත් දුක් දෙන්නේ නැහැ. දෙන එකක් නැහැ. මට ඔයාට රිද්දන්න උවමනා උනේ නැහැ බබා.
හැමදාම මම ඔයාට ආදරේ කරාවි. මට මාව පැහැදිලි කරලා දෙන්නත් තේරෙන්නේ නැහැ. හැබැයි මම ඔයාට ආදරේ කලා, කරාවි.
හොඳින් ඉන්න බබා. තෙරුවන් සරණයි. මට අමතක නැහැ. ආයෙත් ලියන්නම්. මට ඔයාව පෙනෙන්නෙත් නැහැ ඇහෙන්නෙත් නැහැ.
ඒ හැම දේම ලේසි නැහැ.

No comments:

Post a Comment