Friday 30 November 2018

1-december

 හිතනවා බබා ඔයා හොඳින් කියල. අපි එක්ව හිටියනම් හවස මම ඔයාව ගේ ළඟටම ගිහින්-
බස්සවයි නේද? මතක බබා? ඒ කාලේ මතකද කර එක අපහු හරවන්නේ ෂෙඩ් එක ලඟින්.
ඊට පස්සේ ඉතින් අමාරුම විනාඩිය. යන්නම් කිව්වම ඔයා නළල ඉඹල බායි කියනවා.
මමත් එහෙමයි. පස්සේ මම ඔයා යනකන් කන්නාඩියෙන් බලන් ඉන්නවා. හිත බරකින්-
පුරෝගෙන ගෙදර යනවා. හොඳම දේනම් සිකුරාදා නම් මම දන්නවා ඔයා පස්සේ දවසෙත් හමු වෙනවා-
කියල. සෙනසුරාදා දවසක්නම් කොච්චර හිත බරකරගෙනද මම ගෙදර යන්නේ බබා. ගියෙත්.
ඒ කාලේ සම්පුර්ණයෙන්ම අමතක කරන කාලේ දෙසැම්බර් මාසේ වෙන්න ඇති. මට ඔය ඇස්දෙකට-
තවත් කඳුළු පොවන්න බැරි උනා. නපුරු කම කියල කියන. ආදරෙත් හේතුවක්. මම දන්නවා.
අපේ ජිවිත වල අමාරුම මාසය දෙසැම්බරය වෙන්න ඇති. මම ඔයාව නිතර මතක් කරනවා-
බබා. මට ඔයාව අමතක වෙන්නේ නැහැ. මම හැම වෙලාවකම ඔයා වෙනුවෙන් ඉන්නම්.
හොඳින් ඉන්න. තෙරුවන් සරණයි. ආයෙත් ලියන්නම්.

No comments:

Post a Comment