Thursday 8 November 2018

රිදවීම

බබා මම හිතනවා ඔයා හොදින් කියල. මතකනම් මේක අපිට හුගක්ම හිත් රිදවුණු-
කාලයක්. ඔව් මම ඔයාගේ හිත රිදවපු කාලයක්. මම ඔයාට රිද්දන්න හැදුවේ නැහැ.
අවසානෙටම මට බලන් ඉන්න බැරි තත්වෙටම අවා මම ආදරේ කරන කෙනා විඳින දුක දැකල.
මම රිද්දන්න ආව කෙනෙක් නෙවේ. මම එහෙම කවදාවත් හිතුවේ නැහැ. මම බබා කවදාවත්-
හිතල නරකක් කරන්න හැදුවද? මම ඇත්තමයි කලානම් දෙයක් හොඳක් කරන්න උත්සාහ කලා.
නොදන්නවා නෙවේ මගේ වැරදි. මම වැරදියි. මට මගේම ආදරේ එච්චර විඳවනවා බලන්න බැරි උනා.
ඇත්තටම මට පෙනුනේ දුකට හේතුව මම කියල. එක නෙවේද ඇත්ත? මම කිව්වා සමහර වචන-
සමහර දේවල් මට අදටත් මතක් නොවෙනවා නෙවේ. මම ඒවා කිව්වේ ඔයාව මේ දුකෙන් ඈත් කරන්න.
ඒ කියපු ඒවා මම දන්නවා මට තවම මතකයි. හිතේ එහෙම දෙයක් නොතියාගෙන එහෙම දෙයක් කියල-
ඈත් වෙන්න දුන්න. මට ඕන උනේ ඔයාට දුක් නොදෙන්න. මගේ හැම ස්ටෙප් එකක්ම වැරදි ඇති.
මම ඔයාට ආදරේ කලා, කරාවි කරනවා හැමදාටම. මම කොයි කාලෙක හරි අයෙත් ඔයාව හමු වේවි.
මම තරහක් නැහැ. ඔයා තරහ උනත් මම පතනවා ඒවාට මාවම විඳවන්න කියල. ඒවා කොහොමහරි-
මගේ පිටින් ගෙවී ගිහින් කවදාහරි මට ඔයාව දකින්න ලැබේවා. මම බදා කරන්න එන්නේ නැහැ. කවදාවත්.
කතා නොකර, නොදක ඉන්න එක, ඔය හඬ නොඇසි ඉන්න එක සැපක් නිසා මෙහෙම ඉන්නවා නෙවේ.
නමුත් මට ඔයාගේ ඇස් වලට තව කඳුළු දෙන්න බැහැ. මම කැමති නැහැ ආදරේ නම් රිද්දන්න.
රිද්දුවනේ. තවත් රිද්දන්න කැමති නැහැ. මම ඉතින් දන්නවා දැන් අපේ පොරොන්දු එහෙමත් අමතක ඇති.
අවසාන පොරොන්දු කීපයක් අපි දුන්න මම හිතනවා කඩන එකක් නැහැ කියල.
කැඩුවත් තරහ නැහැ බබා. හොඳින් ඉන්න ඔයා. තෙරුවන් සරණයි.

No comments:

Post a Comment