Tuesday 6 November 2018

mine

අද ඒ කියන්නේ දිවාලි දවසේ අපි එකට හිටියනම් මම ඔයාව බලන්න-
දුවගෙන නෑවිත් තියේවිද බබා? අද එහෙමනම් අපි ඇවිදින එකක් නැද්ද?
එහෙම උනා නම් අපි කොහේ හරි එකට ලන්ච් එකක් ගන්න එකක් නැද්ද?
දියත උද්‍යානයේ ඇවිදින එකක් නැද්ද? අපි අවිදිවී, හිනාවෙවී, කතා කරාවි,
අත් අල්ලාගෙන හිනාවෙවී. නැතිනම් ඇස්වල කඳුළු පුරෝගෙන ඉඳීවි.
මම ඔයාට ආදරේ කලේම නැතිද බබා? මම ආදරයක් කියල දෙයක් තිබුනෙම නැති-
මෘගයෙක්ම පමණද? බබා මම ඔයාට ආදරේ කලා ගොඩක් ආදරේ කරාවි මේ සන්සාරේම.
මගේ ආදරයක් දැනුනේම නැතිද බබා? මම නම් හිතන්නේ නැහැ අපි නිකන්ම හමු වෙලා,
නිකන්ම වෙන්වෙලා ගියා කියල. මම දන්නවා, මට දැනෙනවා ඊට එහා අපේ සම්බන්ද කමක් ඇති.
මේ වතාවේ මම නිසා ඔයාට රිදෙන්න ඇති. මම රිද්දවන්න හිතුවේ නැහැ. රිද්දවන්න පතාගෙන අවෙත් නැහැ බබා.
ඒ කොහොම උනත් මම ඔයාට ආදරේ කලා. මම හැමදාටම කරාවි ආදරේ. ඔයා කැමතිනම් නැහැ කියල කියන්න.
මගේ හිතේ හැගීම මම දන්නවා. ඔයා හොඳින් කියල හිතනවා බබා. තෙරුවන් සරණයි.

No comments:

Post a Comment