Monday 5 November 2018

we are

බබා ඔයා හොඳින් කියල හිතනවා. ඒවගේම මට ඔයාව නිතර මතක් වෙනවා, උනා, ඒවගේම වේවි.
ඉතින් මම ඈත් උනත් අපි ඈත් උනත් මට ඔයාට තවමත් හිතේ යමක් තියෙනවා.
ඒක හැමදාටම තියේවි. මට ඉතින් මතක් වෙනවා හැමවෙලාවෙම වගේම, මට නොදැනෙනවා නෙවේ-
ඔයාගේ දුරස්වීම. ඔයාගේ හිත හැමදාම මට දැනුන. ඒවගේම මට දැනෙනවා මම දැන් ඔයාගේ හිතේ-
හෝ සිතුවිලිවල නැහැ කියල. මම තරහ නැහැ බබා. තරවෙන්නේ කොහොමද වැරදි තියෙන්නේ මගේ අතේ.
ඒ කොහොම උනත් කමක් නැහැ. කවදාහරි මගේ හිතේ තිබුන දේ පෙනුනොත් මේ ලියල තියෙන ඒවා තමා.
ආත්මාර්ථකාමී කියල බනින බව මම නොදන්නවා නෙවේ. කවදාහරි ආවෙගේ නිවුන දවසකත් ආයෙත් බලන්න.
මම ඉතින් හැමදාම ඔයාගේ මතක ඇතුලේ ජිවත් උනා කියල. මම ඉතින් ඔයාව දකින්නෙත් නැතුව ඉන්නේ.
පෙනෙන්නෙත් නැහැ, ඇහෙන්නෙත් නැහැ. මම දන්නවා ඒක ඔයා තරහකට වඩා හිත හදාගන්න කරපු දෙයක් කියල.
ඒවගේම මට ඉතින් නොදැනෙනවා හෝ නොදන්නවා නෙවේ මේ වෙනකොට මාව අනිවාර්යෙන්ම අමතක කරන්න-
වෙන විදියේ හේතු තියෙන්න පුළුවන් කියන එක. තව පැයකින් විතර වගේ ඔයාගේ ටී ටයිම් එක.
ඉතින් මම අපේ ඇතිතේ ජිවත් වේවි බබා. කවදාහරි දවසක් එනකන්.
හොඳින් ඉන්න බබා. තෙරුවන් සරණයි හැමදාම.

No comments:

Post a Comment