Thursday 1 November 2018

times

බබා ඔයා හොඳින්ද? නිතර මට මතක් වෙනවා. මාව අමතක කලාට මගේ තරහක් නැහැ.
දන්නෙත් නැහැ ඉතින් කවදාහරි මම මේවා ඔයාට පෙන්නුවත් බලයිද කියල. මම මොකුත් නරක-
බලාපොරොත්තුවකින් නෙවේ ලියන්නේ. මට කියන්න ඕන උනේ අපේ ආදරේ කතාව ගොඩක් දිගයි කියල.
අමතක කරන්න මට උවමනාවක් නැහැ. මම ඉතින් හැමදාම මේ මතක සාගරේ ඉඳීවි. අපි අවුරුද්දක් එකහමාරක්-
වෙන්න ඇති හමුවෙලා කතා කරලා ආදරේ කරලා. එත් අපි ඇත් උනත් මම හිතන්නේ නැහැ අපි හමු උනේ
වරදකින් අහඹුවකින් කියල.
කෙටි කාලයකදී උනත් මට මේක මතක සාගරයක්. මම හැමදාම ඔයාව මතක් කරනවා.
ඉතින් සමහර මිනිස්සු තප්පරයක් ඇතුලෙත් ජිවිත කාලයක් ගෙවනවා. අපේ කාලයත් අපේ ජීවිතවල මතක සාගරයක්.
ඒ කාලේ, ඒ මතක ඇතුලේ මම ජිවත් වෙනවා. මම හිතනවා නිතර අපි හමුවෙන්න හේතුවක් ඇති කියල.
ඒ හේතුව හොයාගෙන මම ආයෙත් කාලෙක ඒවි ඔයාව හොයාගෙන. මම දන්නේ නැහැ මොනවා වෙයිද.
නිතර ලියපු මේ ලියුම් වලින් මට කියන්න ඕන උනේ/ ඔයාට අමතක වෙලාම ගිය කාලෙකත් මම මේ මතක ඇතුලේ ජිවත් උනා කියල.
ඔයාගේ ටී ටයිම් එකට තව පැයක් වගේ තියෙන්නේ. මට ඉතින් හැමදේම මතකයි. හොඳින් ඉන්න බබා. ආයෙත් ලියන්නම්.

No comments:

Post a Comment