Wednesday 14 November 2018

hope you are fine

ඔයා හොඳින් ඇති කියල හිතනවා බබා. අපි අමාරුවෙන් පහුකරපු කාලයක් මේ.
ඒවගේම අපි ආදරෙත් කරපු කාලයක් මේක. මම කිසිම දෙයක් අමතක කරලා නෙවේ.
මතකයි තවමත් ඔයාගේ පළවෙනිම තෑග්ග මට දුන්න. මම ඒක ඔයා මට දුන්න කවරෙත් පරිස්සම් කරගෙන-
එක දුන්න ඉටි උරෙත් පරිස්සම් කරගෙන තියාගෙන ඉන්නවා. මම ඔයාට ආදරේ කරනවා හැමදාටම.
අපි වෙන් උනේ මගේ වරදින් බව මම නොදන්නවා නෙවේ. ඒ හැඟීම මට හැමදාම වද දෙනවා වගේම එකයි අත්තත්.
මමයි වැරදි. ඒවගේම මම ඒවාට විඳවාවී. ඒ වගේම මම ආදරෙත් කරාවි. මේක ලියන වෙලවනම් අපි ඉස්සර නින්දට යන වෙලාව-
කවුද කාටද උදේ ඇහැරවන්නේ කියලත් කතා කරගෙන අපි නින්දට යන්නේ. මතකද?
මුලින් මුලින් ඔයා මාව උදේට කෝල් කරලා නැගිට්ටනවා. පස්සේ මම ඔයාට කතාකලා කාලයක්.
මම හිතන්නේ අපි වෙන් වෙනකන්ම වගේ. බබා මම ඉතින් ඔයාව මුළු හිතින්ම හැම වෙලාවේම මතක් කරනවා.
නින්දට යන වෙලාවෙත්. ආපහු නැගිටින වෙලාවෙත්. හොඳින් ඉන්න බබා. තෙරුවන් සරණයි.

No comments:

Post a Comment