Friday 3 August 2018

ඔබ වෙනුවෙන්

හිත හදාගෙන ඉන්නවා නෙවේ රත්තරන්.
 විඳිමින් ඉන්නවා. යම් දිනක ඔයා මේවා බැලුවොත්.  උනොත් කියන්න-
මම මේවා ලිව්වේ ඔයාව තවදුරටත් දුකට .පත් කරන්න නෙවේ.
 ටොරින්ග්ටෝන් ඇවිදපු දිගේ මම අයේ යන්නේ නැහැ. එත් මම තැන් කීපයක් දිහා-
පහුගිය සතියේ බලන් උන්නා. මම දැක්කා ඇවිදපු හැටි. මට මතකයි ඔයා ඇඳපු දිග නිල් දුහුල් කලිසම.
කලිසම කියන්නම් මම වෙන වචනයක් නම් දන්නේ නැහැ. අගෞරවයක් කරන්න නෙවේ එහෙම කිව්වේ.
මට මතකයි ඔයා ඇඳගෙන ආපු සුදු මල් තියෙන දිග ගවුම.  ලස්සනක් මම දැක්කේ ඔයාගේ.
හැමදාම මට ඔයා වගේ. මට ගියා සමහර වෙලාවට ඉන්ටෙර්නෙට් එකේ වුන දේවල් වලට.
මම ඒ  නිසා මිසක් ඔයාට වෛරයකට නෙවේ. මම දන්නවා බබා ඔයා අයේ කවදාවත් මගේ ඇස්දෙක දිහා බලල,-
මගේ මුහුණ දිහා බලල කතා කරන්නේ නැහැ. ඔයා අයේ මම ගිය පාරකවත් යන්නේ නැහැ. මම කියන්නේ මට වෛරකලාට-
කමක් නැහැ. එත් වෛරයෙන් ඉන්න ඕන නැහැ. ඒක ඔයාගේ හිතට හොඳ නැහැ. මම වගේ මෘගයන්ට කල දේ පලදේ.
දුක් වෙන්න එපා රත්තරන්. මම දිහා නොබැලුවත්, කතා නොකලත්, ලඟින් නොහිටියත් හැමදාම ඔය හිතට, ඔය මුහුණට ආදරෙයි.
මට සමාව දෙන්න එපා ඕනත් නැහැ. එත් මම ඔයා ඉදිරියේ ඉන්නවා දන නමන් ගොළු වෙලා. අන්ධ වෙලා.
අන්ධ වෙලා මට ඔයාව නොපෙනෙන නිසාම. ඔයා වින්ද දුක ඔයාටවත් ලෝකේ කාටවත් දැනෙන්න එපා.
මම වින්ද දුක මගේ ඇතුලෙම සාන්ද්‍ර වෙලා මාවම පිච්චේවි. එකට මම සතුටුයි.
ප්‍රවුත්ති බැලුවනම් දැනගනීවි බබා අද මම වැඩකරපු දිනයක් නෙවේ. ස්ට්‍රයික් අද. එත් මම අද මගේ ලඟට ආපු-
හැම අසරණ ම්නිහෙක්ටම උදව් කලා. මම වැඩ කලා. මේ හැම පිනක්ම මම ඔයාටත් ඔයාගේ අම්මටත් තාත්තටත් අනුමෝදම් කරනවා.
මට අද ගෙයින් එලියට අඩිය තියන පලවෙනි වතාවේම මතක් උනේ ඔයාව. මට මතක් උනා ඔය කිව්වා "ඔයා දුක් වෙන්න එපා ඔයා දුරට යන්නේ අසරණ මිනිස්සු වෙනුවෙන්. ඔයා යන්නේ එයාලට සේවය කරන්න." ඒ ටික ඔලුවේ තියාගෙන මම අද ගියේ. එකේ හැම පිනක්ම ඔයාට.
මම එහෙම පෙළඹුනෙත් අද එහෙම කරන්න ඔයාගේ වචන නිසාමයි. ඔයා මම වගේ නපුරෙක්ට ආදරේ කරපු දේවතාවියක්.
මම ඔයාට රිද්දුව. හිතකින් නෙවේ රත්තරන්. මටත් ආදරේ හිතුන. ආදරේ කලා. හැමදාටම ආදරේ කරාවි. හැමදාම.
අමතක වෙලා ගියත්, අමතක කලත් මගේ  තරහක් නැහැ. ඒ අමතකවෙච්ච කාලේ මම ජිවත් වෙන්නම්.
හැමදාම මගේ හිතේ මගේ ලෝකේ ඔයා ඉන්නවා. මට අමතක නැහැ. අමතක කරන්නෙත් නැහැ. මම පොරොන්දු උන විදියමයි.
හොඳින් ඉන්න බබා.

No comments:

Post a Comment