Thursday 30 August 2018

picture

කොහොමද බබා? මතකද එකදවසක් මම ඔයාගේ ගෙදර ලඟම බස් ස්ටෑන්ඩ් එකට ඔයාව එක්කගෙන ගියා?
ඔයා බැහැල ගියා. මතක මගේ මුහුණත් ඉඹල ගියේ. ගියේ අම්මට මල් පැලයක් ගන්න ඕන කියල. එතනම මල් පැල කඩයක්-
තිබුන. ඔයා මුලින්ම දැක්කේ නැහැ. එත් පස්සේ දැක්ක මම ඔයා දිහා බලන් හිටිය පාර එහාපැත්තෙ ඉඳල. මම ඔයා දිහාම බලාගෙන හිටිය ඔයා දැක්ක මම බලන් ඉන්නවා. පස්සේ මම ආයෙත් එන්න අවා. මට දැන් ඔයාව පෙනෙන්නේ නැහැ. මම දන්නවා වැරදි මගේ අතේ කියල.
එහෙම ගොඩක් මම ඔයාගේ ඔය ඇස් දිහා බලාගෙන හිටිය. එක පින්තුරයක් තියෙනවා. එක ඔයාගේ වෙනුවෙන්මයි මම ගත්තේ.
මම හිතනවා ඔයාට මතක ඇති කියල. මතකද කියල බලන්න. ෆොටෝ එක අවසානේ ඇති ලිපියේ. මේ ෆොටෝ එකම දාල ඔයා මොකක්හරි වචන වගයක් ලියල එෆ්බි ෂෙයාර් කරන පින්තුරයකුත් හැදුව මතකයි. මම හැමදේම මතක් කරනව. අපේ අතීතේ හැමදේම ලස්සනයි.
අද හවසත් ඔයාව ගොඩක් මතක් උනා. මොකද මම හරියටම වැඩ ඉවර උනේ 4.00. ඉතින් ඉස්සරනම් ඔයා තව විනාඩි කීපෙකින් කෝල් එකක් ගන්නවා.
එතන ඉඳල අපි ගොඩක් කතා කරනවා. ඔයා හොඳින් කියල හිතනවා බබා. අයෙත් ලියන්නම්.
best picture which i ever captured. it was for you.

No comments:

Post a Comment