Monday 20 August 2018

our times. happiness.

මම හිතනවා හැම මතකයක්ම නැතිවෙලා යයි මම ගැන. මම පොරොන්දු වෙන්නම් හැම මතකයක්ම ජිවිතේ පුරාවටම මතක තියාගෙන ඉන්නවා කියල.
හැමදේටම හැමදාටම නරක කාලයක්ම තියෙන එකක් නැහැ. මතු දිනයක් ගැන හිතන්නම් අපි අත් අල්ලාගෙන නැවතත් ඒ හිනා අතරම. දුකක් කියල දෙයක් අපි දන්නෙවත් නැතිව. නැවතත් අතින් අත තද කරගෙන හිනා වපුරන්න. සතුට උතුරන්න. දුකත් හැමදාම තියෙන එකක් නැහැ. දුක අපිටත් හැමදාම තියෙන එකක් නැහැ. අපි ආයෙත් හමු නොවී ඉන්න එකකුත් නැහැ. සංසාරේ එහෙම තැනක්. ජිවිතේ එහෙම තැනක්. මම  ඔයාට ගොඩක් ලස්සන තැනකම වේවා කියල. ඔයා හිනාවෙන සතුටින් ඉන්න. දුකක් එනවනම් අපේ අමිහිරි කාලෙන් හිතන්න එහෙත් හිටපු අය ඔයාට ආදරේ කලා කියල. හැමදාටම ආදරේ කරනවා කියල.

මම අපේ මතක අතරෙන් ඇවිදිනවා. ලියන්න බැරි උනා මේක ගැන. මම හුගක් අව්ලෙන් හිටියේ කියන්න අමතක වෙච්ච දෙයක් තියෙනවා. පහුගිය සති කීපයකට ඉස්සරවෙලා අසරණ මිනිහෙක්ට මම ඔයාගේ නමින් උදව්වක් කලා. මතකද අපි අසරණ මිනිස්සුන්ට පිහිට උනා? මම පතනවා ඔයේ ලස්සන චරිතයම වෙයි කියල දිගටම. හොඳින් ඉන්න බබා. කමක් නැහැ දැක්ක ඊට දවස් කීපයකට පස්සේ නංගිවත් එෆ්බි එකෙන් එලවල. තරහක් නැහැ. හොඳින් ඉන්න.

No comments:

Post a Comment