Thursday 31 May 2018

නිදි නැති රෑ සදහටම.

බබා මම දන්නවා ඔය ගොඩක් දුකෙන් කියල.
හෘද සාක්කියට විරුද්දවත්, ආදරේට පිටුපාලත්(හිතට එකගව නෙවේ)
ආදරේ නැහැ වගේ රඟපාල, බැනල වෙන් කරපු ආදරේ වේදනාව මම විදිනවා බබා.
කවදාහෝ යම් දිනක ඔයා දැක්කොත් මගේ ලිපි දැනගනී ආදරේ වේදනාව මමත් වින්ද කියල.
මම අර්ත්මර්ථකාමී වගේ සද්ද නැතුව ඉන්නවමත් නෙවේ බබා. ඔයාට තව දුක් දෙන්න මගේ හිත වාවන්නේ නැහැ.
එත් මම ඔයා ගැන තවමත් ගොඩක් හිතනවා.(අනේ මම කවදාවත් ඔයාට යේ රිද්දන්නේ නැහැ) ඔයාට මාව වේදනාවක් මම දන්නවා හැංගිලා ඔයා දිහා බැලුවොත් මිසක් බබා මම ඔයා ඉස්සරහට ඇවිත් රිද්දවන්නේ නැහැ. මට හැමවෙලාවෙම මතක් වෙනවා අපි ටොරින්ග්ටන් වල ඇවිදපු හැටි. අත් අල්ලාගෙන හිනා උන හැටි, සෙල්ෆි ෆොටෝ ගත්ත හැටි. මට ආදරේ දැනුන. මමත් ආදරේ කලා කරාවි හැමදාටම.
මාව අමතක කලාට කමක් නැහැ. මම දන්නවා මේ වේදනාව දුන්න එවුන් හැමගහන්න ඕන. මම ඒවගේ මෘගයෙක්.
මට ආදරේ දැනුන. ඔයා බබා මෘගයෙක්ටත් ආදරේ කරපු සුරංගනාවියක්. මම හිතින්ම කියන්නේ.
ඔයා හොඳින් ඉන්න. මටනම් ඔයාව අමතක කරන්න වෙන එකක් නැහැ මම මැරුණත්.
අයේ ලියන්නම් රත්තරන්. නින්ද යන්නේ නැහැ. මතක් වෙනවා ඔයාව.

No comments:

Post a Comment