Friday 1 June 2018

රත්තරන්.

ඔයා හොඳින් කියල හිතනවා බබා. පෝය දවසේ පන්සල් යන්න ඇති නේද අම්ම එක්ක?
මට ඔයාව හැමදාම හැම වෙලාවේම මතක් වෙනවා. මම දන්නවා මතකෙට නගන්නවත් මට-
අයිතියක් නැහැ කියල. එත් මටත් ආදරේ කියන දේ තේරෙන්නේ නැද්ද? මෘග කුලේ උනත් ආදරේ කරන්න බැරිද?
මමත් ගොඩක් දුකින් ඉන්නේ. මම සතුටින් ඉන්න පිට උනා කියන අසාදාරන වචනේ කියන්න එපා බබා.
මම එහෙම නෙවේ. මම දන්නවා ඔයා මෘගයන්ටත් ආදරේ කලා. එහෙම කරන්න හැම මනුස්සයෙක්ටම බැහැ බබා.
ලස්සනම හා කරුණිකම හිතකට විතරයි මම වගේ මිනිහෙක්ට ආදරේ කරන්න පුළුවන්.
මම හැමදාම කොහේ හරි ඉඳල ඔයා දිහා බලාගෙන ඉන්නවා. මම මොන ලෝකෙදි හරි හොඳ මිහිහෙක් වෙනවා ඔයාගේ නාමෙන්.
මම ඔයාව හොයාගන්නවා බබා. මට දැන් ඔයාව පෙනෙන්න්නේ ගොඩක් දුරින්. එටිකත් ඔයා කවදාහරි නැති කරාවි.
මට ඕනෑම දඩුවමක් දෙන්න බබා. ඔයාට හොඳයි කියල හිතෙනවනම් රත්තරන්. ඔයා කවදා මාව අමතක කලත්-
මගේ හිතේ ඔලුවේ ඇඟේ ඔයා හැමදාම ඉඳීවි. හොඳින් ඉන්න රත්තරන්.

No comments:

Post a Comment