Saturday 16 June 2018

සුවද දැනුනා.

බබා ඔය හොදින් ඉන්නවා නේද? මගේ ඉතින් ඔලුව පුරාම ඉන්නේ ඔයාම තමා.
කවදාහරි දවසක මේක දැක්කොත් බැලුවොත් හිතන්න තියෙන්නේ බබා මම ඔයාව නිතර මතක් කලා කියල.
ඒ ඇයි කියල අමුතුවෙන් මට ලියන්න ඕන නැහැ. මොකද කියල මම හොඳින්ම දන්නවා. ඔයත් දන්නවා ඇති.
මම වෙන් උනේ හිතකින් නෙවේ. එත් මට ඔයාට තවත් දුක් දෙන්න බැරි උනා. මගේ හේතු කියල තව තවත් මම ඔයාව රිද්දන්නේ නැහැ.
එත් මම කවදාහරි කාලෙක ඔයා ලඟට දුවගෙන එයි.(අනේ බය වෙන්න එපා මම ඔයාගේ ජීවිතේට අගිල්ලක්වත් ගහන්නේ නැහැ මගෙමේ ජිවිත්දී)
මම ලං උනාම රිදෙන එකමයි වෙන්නේ. ආදරේ කලාම මිනිස්සුන්ට රිදීම විතරමයි වෙන්නේ. ඒක මම කරපු කරුමයක්ම වෙන්න ඇති. ඔයාගේ වැරදි නැහැ.
ඔයා මම වගේ කෙනෙක්ටත් ආදරේ දෙන්න ත්‍යාගශීලි උනා. එක මට දුන්න ලොකුම තෑග්ග ඔයා. එකගැන කියන්නේ මම මගේ මෙසේ උඩ ඔයා දුන්න තෑග්ගක් දිහා බලාගෙන. ඒවා මගේ සදාකාලික මතක. මම නිතරම ඔයාගේ මතකයේ ගිලිලා ඉන්නේ. හැමවෙලාවකම ඔයාව මතක් වෙලා මට දිග හුස්මක් පිටවෙනවා.
හදවතේ බරක් තියෙනවා. හදවතේ හැමදාම හැමදාටම හැමකාලේකම තියෙන දෙයකුත් තියෙනවා. ඒක මට හැමදාම තියෙනවා. මම හැම තැනම ඉඳීවි ඔයාව වෙනුවෙන් ඔයා දිහා බලාගෙන. අදත් මම ඔයාගේ ඔෆිස් එක ලගට ඇවිත් ගියා. මම බදා කරන්න නෙවේ අවේ. මම දන්නවා ඔයා අද එතන නැහැ කියල. මම එතනට ඇවිත් මගේ මතක අලුත් කරගත්තා. ඔයාගේ හිත වගේම සුවදත් මගේ හිතට දැනුන. මම හැමදාම ඔයා ගැන හිතනවා. ඔයා මට වෛර කලත් තරහ නැහැ මගේ බබා. එහෙම වෛරයක් එන එක හුගක් සාදාරනයි. මම හැමදාම ඔයාගේ පැත්තේ ඔයාටත් නොපෙනෙන්න ඉන්නවා. හොඳින් ඉන්න රත්තරන්.

No comments:

Post a Comment