Monday 18 June 2018

නිදි වැරීම.

මම දන්නේ නැහැ බබා මොකද උනේ කියල ඊයේ. මම නින්ද යන්න බෙහෙතක් බිව්වා.
මගෙත් හිතේ වේදනාව උපරිමේටම තිබුනේ. මම බියර් එකක්වත් බිව්වේ නැහැ. මම දැන් වැඩකට නැති-
අවලංගු චරිතයක් ඔයාට. ඒත් ඔයාට දීපු පොරොන්දුව මම කැඩුවේ නැහැ. මම දැන් ඇල්කොහොල් ගන්න එක නවත්තල.
ඒ ඔයා නිසා. මතකද ඔයාට පොරොන්දු උනා? ඔයා මාව වෙනස් කරපු කෙනෙක් බබා. හැමදාටම ඔයා මගේ හිතේ, ඔලුවේ හින්දිවී.
හැමදාම ඔයාව මම මතක් කරනවා. මට මතක් වෙනවා. මම ඔයාව අමතක කරන්නේ නැහැ. ඒවගේම කවදාවත් අයේ ඔයාට භාදා කරන්නෙත් නැහැ.
ඒත් මම ඔයාට නොදැනෙන්න ඔයා දිහා බලාගෙන ඉන්නවා හැමදාම. මට දැන් ඔයාව පෙනෙන්නේ නැහැ ඉන්ටෙර්නෙට් එකේ. එත් මම දන්නවා ඒවා ඔයා වෛරයෙන් කරපු ඒවා නෙවේ කියල. ඔයා මාව අමතක කරලා පැත්තකට දැම්මත් මම මගේ හිතේ මගේ මට හමුවෙච්ච හොඳම චරිතය, හොඳම හැඟීම, හොඳම ආදරයත් තියාගෙන ඉන්නවා. මාව හොඳ කෙනෙක් කලෙත් ඔයාම තමා.
හැමවෙල්වේම මතක් වෙනවා. මම අමතක කරන්නේ නැහැ. මම හැමතැනම ඔයා වෙනුවෙන් ඉන්නවා. ඕනෑතරම් රිද්දවන්න කමක් නැහැ. මට එහෙම උනාවේ. එත් තරහක් නැහැ. හොඳින් ඉන්න බබා.

No comments:

Post a Comment