Thursday 7 June 2018

අද දවසේ.

බබා ඔයා හොඳින්ද? මම ඔයාව මතක් කරනවා ගොඩක්. සමහර විට ඔයාට දැනෙනවත් ඇති.
ඔයා මාව අමතක කරන්න උත්සහ කරනවා ඇති. ඒකට කමක් නැහැ.
මම තරහ වෙන්නේ නැහැ. ඒක අනිවාර්යෙන්ම ඔයා කරාවි. මම හැමදාම දුකින් ඉඳීවි ඔයාව මතක් කර කර.
මම නිතර ඔයාව මතක් කරනවා අපි දුරින් හිටියත්. අදත් ගොඩක් මතක් උනා.
අපි කොච්චරනම් වෙනදට කතා කලාද. ඉස්සර ඔයා ගොඩක් ෆිල්ම් බැලුව පස්සේ අපි කතා කිරීම තමා-
ගොඩක් දුරට කලේ. ඒ කලේ හරිම ලස්සනයි. මම දුකින් ඉන්නේ. ඒක එහෙමමයි.
මම වැරදි උනත් මගේ හිතේ ඔයාව පිරිලා. මම ඒක මකන්න උත්සහ කරන්නේ නැහැ.
මම ඒ මතකවලට හැමදේටම ගොඩක් ආදරෙයි. ඔයාට වගේම.
හැමදේම රත්තරන් හා සමානව වටිනවා. ඔයාව මතක් වෙනවා හැමදාම 4 වෙනකොට. මම 4 වෙනකොට මතකද යම් යම් වැඩවගයක් ඉවර-
කරලා දුවල ඇවිත් ඔයා එක්ක කතා කරනවා. හැම දේම තවම ඒ විදියටම තමා. මම ඒ මතක ඇතුලේ සුවද විඳ විඳ ජිවත් වෙනවා දුකින් උනත්. මම වැරදි මම දනනවා. හොඳින් ඉන්න රත්තරන්. අයේ ලියන්නම්.

No comments:

Post a Comment